Conceptul Nissan Sway.

GENEVA – Designul inovator și o strategie de produs eficientă au dat naștere vehiculelor Nissan Qashqai și Juke, două dintre cele mai de succes modele din industria auto. Ce s-ar întâmpla dacă Nissan ar aplica același model de gândire tactică și aceleași standarde de calitate la unul dintre cele mai importante sectoare de piață din Europa: hatchback-urile compacte?

Prezentat la Salonul auto de la Geneva în 2015, Sway ne ajută să ne facem o idee despre modul în care vor arăta modelele din clasa mică Nissan de generație următoare dacă vom aplica autoturismelor hatchback de pe piața din Europa noul stil de design al companiei.

Mașina va fi lansată cu ocazia conferinței de presă Nissan din 3 martie la 11:30, ora locală.

Videoclip cu conceptul Nissan Sway.
Conceptul Nissan Sway

Despre divizia Nissan din Europa

Nissan are una dintre cele mai extinse prezențe europene dintre constructorii de autovehicule străini, cu peste 17.600 de angajați la nivel local în domeniul design-ului, cercetării și dezvoltării, fabricației, logisticii, vânzărilor și marketingului. În anul financiar trecut, uzinele Nissan din Marea Britanie, Spania și Rusia au produs peste 675.000 de vehicule, inclusiv crossovere, vehicule compacte, SUV-uri, vehicule comerciale și electrice, printre care și modelul Nissan Leaf, cel mai popular vehicul electric din lume, cu 96% dintre clienți care recomandă mașina prietenilor.

În prezent, Nissan oferă în Europa o gamă de 23 de modele diferite și inovatoare, sub mărcile Nissan și Datsun.