CAMPANIE DE RECHEMARE ÎN SERVICE PENTRU ÎNLOCUIRE AIRBAG TAKATA
Care sunt riscurile?
Furnizorul de airbag-uri Takata a înștiințat Nissan că este posibil ca airbag-ul pasager cu care este echipat vehiculul dumneavoastră să se deterioreze odată cu trecerea timpului. În eventualitatea unui impact este posibil ca airbag-ul pasager să se declanșeze cu o forță prea mare, ceea ce ar putea determina ca acesta să se fragmenteze și părțile rezultate să fie proiectate în habitaclu.
Ce trebuie să faci?
Acționează acum, fără întârziere! Dacă încă nu ai facut-o deja, te rugăm să contactezi unul dintre Reparatorii Autorizați Nissan și verifică seria VIN cu acesta pentru a vedea dacă vehiculul tău se numără printre cele afectate de această defecțiune. Găsești mai jos o listă cu toate modelele afectate și intervalul de producție aferent:
Producție de la |
Producție până la |
|
---|---|---|
Note |
30/08/2005 |
19/07/2013 |
Almera |
22/05/2001 |
25/12/2008 |
Tiida | 13/11/2007 | 01/08/2014 |
Almera Tino | 22/08/2001 | 21/11/2005 |
Teana | 05/04/2004 | 01/11/2007 |
Maxima QX | 03/07/2000 | 11/06/2003 |
X-trail | 02/07/2001 | 28/11/2008 |
Pickup Navara | 24/04/2001 | 25/12/2003 |
Patrol | 19/02/2001 | 24/12/2008 |
Terrano | 06/01/2003 | 28/11/2006 |
Pathfinder | 19/07/2001 | 09/07/2004 |
Unde găsesc seria VIN?
Seria de identificare a vehiculului sau seria VIN se găsește inscripționată în partea inferioară a parbrizului tău, în interior, în cadrul portierei șoferului sau în carnetul de întreținere al vehiculului. Aceasta este formată, de obicei, din 17 cifre.
Ce face Nissan pentru ajuta clienții afectați?
Conform politicii standard Nissan de rechemare în service :
- Se vor contacta toți clienții pentru care avem date de contact.
- Se vor face programări la Service-urile Autorizate Nissan pentru înlocuirea gratuită a airbag-ului.
Cum poți face o programare pentru înlocuirea airbag-ului?

SUNĂ LA: +40.21.203.88.77
Ai o întrebare? Vrei să afli mai multe detalii despre această campani e de rechemare?
Telefonează-ne și te vom ajuta cu plăcere!

TRIMITE UN E-MAIL
Dacă dorești informații suplimentare, te rugăm să ne scrii la voceaclientului.nissan@nissan.ro