• Treci la conținutul principal
Nissan Romania

FAQs to Help and Support

Open Menu
  • Gama NISSAN
  • Promoții
  • Dealer-ul tău Nissan
  • Servicii
    • Servicii post-vânzare
    • Finanțare
    • Întreținere și reparații
    • Accesorii
    • Sisteme NissanConnect în mașină
    • Sisteme NissanConnect în mașină - Actualizare hărți
  • Experiența Nissan
    • Mobilitate inteligentă
    • Performanță
    • Vehicule concept
    • Reglementări anvelope
    • Reglementări baterii
  • BROȘURI
  • INFORMAȚII ANVELOPE
  • CONTACTEAZĂ-NE
  • Toate modelele
  • 100% electrice
  • Hybrid & E-POWER
  • Disponibile în curând
  • Broșuri
Noul Juke

Preț de la (*)

Qashqai

Preț de la (*)

Noul X-Trail

Preț de la (*)

Ariya

Preț de la (*)

townstar side

Preț de la (*)

interstar side view

Preț de la (*)

nissan primastar side

Preț de la (*)

micra zero emmissions

Preț de la (*)

nissan leaf

Preț de la (*)

Toate modelele
Ariya

Preț de la (*)

micra zero emmissions

Preț de la (*)

nissan leaf

Preț de la (*)

Noul Juke

Preț de la (*)

Qashqai

Preț de la (*)

Noul X-Trail

Preț de la (*)

townstar side

Preț de la (*)

interstar side view

Preț de la (*)

nissan primastar side

Preț de la (*)

micra zero emmissions

Preț de la (*)

nissan leaf

Preț de la (*)

Întrebări frecvente pentru ajutor și asistență


DATELE VEHICULULUI CONECTAT

Eligibilitate pentru descărcare

Eligibilitate pentru descărcare

Eligibilitate pentru descărcare

Există un proces pas cu pas pentru a obține datele vehiculului meu?

Da, procesul este următorul:

  1. Verificați dacă vehiculul dvs. este eligibil
    Eligibilitatea depinde de modelul, echiparea și anul de fabricație al vehiculului. Unele modele Nissan mai vechi s-ar putea să nu colecteze sau să stocheze date conectate.

  2. Asigurați-vă că vehiculul este conectat
    Trebuie să fiți conectat la vehicul prin aplicația NissanConnect Services. Dacă nu ați făcut-o deja, puteți descărca aplicația și conecta vehiculul aici.
    Conectarea vehiculului este necesară pentru identificarea și autentificarea utilizatorului.

  3. Trimiteți cererea
    Completați acest formular, folosind aceeași adresă de e-mail ca în aplicația NissanConnect Services. După trimitere, veți primi un link de descărcare în termen de 4 săptămâni.

De pe ce vehicule pot descărca datele de utilizare conectate?

Puteți descărca datele de utilizare conectate de la următoarele vehicule Nissan, atâta timp cât acestea au fost produse la datele enumerate mai jos:

  • Nissan LEAF – din mai 2019
  • Nissan NAVARA – din iulie 2019
  • Nissan JUKE – din noiembrie 2019
  • Nissan QASHQAI – din iulie 2021
  • Nissan ARIYA – din iulie 2022
  • Nissan X-TRAIL – din septembrie 2022

Pentru a accesa și a descărca datele de utilizare conectate, vehiculul dumneavoastră trebuie să fie asociat și cu aplicația Servicii NissanConnect.

Ce utilizatori pot descărca datele vehiculului conectat?

Numai utilizatorii care s-au înregistrat în aplicația Servicii NissanConnect și au acceptat Acordul de utilizare a datelor pe ecranul de pornire al vehiculului lor pot descărca datele vehiculului conectat. Dacă acordul nu a fost acceptat, vehiculul rămâne în modul de confidențialitate și nu sunt colectate date.

De asemenea, terții pot accesa datele dacă au fost autorizați de utilizator.

În ce țări pot accesa utilizatorii datele vehiculelor conectate?

În prezent, datele pot fi colectate în cele 27 de țări membre ale Uniunii Europene (UE) în care sunt furnizate serviciile Nissan Connect.

Solicitați acces la date

Solicitați acces la date

Solicitați acces la date

De ce trebuie să furnizez numărul de telefon mobil pentru a accesa datele vehiculului meu conectat?

Pentru a accesa descărcarea, vă vom trimite o notificare cu un link securizat. Din motive de securitate, vă vom trimite o parolă OTP (One-Time Password) prin SMS. După ce introduceți OTP în câmpul furnizat, veți putea descărca datele. Acest lucru vă ajută să vă asigurați că numai utilizatorii autorizați pot accesa conținutul.

Cum pot partaja datele vehiculului meu conectat cu o terță parte?

Dacă dorești să partajezi datele vehiculului tău conectat cu o terță parte, completează câmpurile obligatorii din formularul „Solicită datele tale”, inclusiv:

  • consimțământul tău pentru partajare,
  • numele terței părți,
  • numărul de telefon al terței părți (pentru verificarea identității),
  • adresa de e-mail a terței părți (pentru trimiterea linkului de descărcare). 

 Numărul contului sau al vehiculului (opțional – doar pentru referința terței părți).  

Folosim autentificarea în doi pași (2FA) pentru a securiza descărcările.  

Din motive de securitate, terța parte va trebui să solicite o parolă unică (OTP), care va fi trimisă prin SMS pe telefonul mobil.  Terța parte trebuie să își înregistreze numărul de telefon folosind instrumentul nostru de autoservire din interfața utilizatorului (UI) înainte de a primi OTP-ul.  

Terța parte care primește datele trebuie să accepte Termenii și Condițiile specifice partajării datelor conform Actului UE privind datele.

Cât timp va dura procesarea cererii mele?

După ce ați trimis cererea, Nissan o va procesa fără întârzieri nejustificate. Totuși, vă rugăm să rețineți că procesarea poate dura până la 4 săptămâni. Dacă nu ați primit descărcarea datelor după acest interval, contactați echipa noastră de suport EU Data Act.
Vă rugăm să rețineți că, dacă sunt trimise mai multe cereri cu date suprapuse în aceeași zi, va fi procesată doar ultima cerere.

Identificarea șoferului este utilizată pentru a determina cine poate accesa datele vehiculului conectat?

Da. Pentru anumite modele de vehicule, este furnizat un sistem care permite persoanelor care solicită date să acceseze doar propriile date de conducere. Acest lucru se bazează pe ultimul utilizator care a fost conectat la serviciile NissanConnect înainte ca motorul vehiculului să fie oprit.

Probleme tehnice / Depanare

Probleme tehnice / Depanare

Probleme tehnice / Depanare

Când vor fi disponibile datele pentru descărcare?

Vă vom furniza datele disponibile în momentul procesării. Datele sunt actualizate la fiecare 24 de ore, dar pot apărea întârzieri din cauza problemelor de comunicare. Dacă se întâmplă acest lucru, datele vor fi de obicei disponibile a doua zi.

De ce nu am primit date de descărcat?

Există mai multe motive pentru care este posibil să nu fi primit date ca răspuns la solicitarea dvs. Pentru a vă proteja confidențialitatea și a asigura acuratețea informațiilor, verificăm dacă solicitantul se potrivește cu șoferul în intervalul de timp selectat. Vă rugăm să examinați următoarele motive posibile:


Interval de timp sau problemă de utilizare:

  • Intervalul de timp selectat nu se aliniază cu perioada de proprietate sau de utilizare.
  • Vehiculul nu a fost condus în perioada solicitată.
  • Vehiculul era în modul de confidențialitate, deci nu au fost transmise date.
  • Vehiculul se afla într-o zonă cu recepție celulară slabă, așa că este posibil ca datele să nu fi fost înregistrate.

Problema profilului șoferului:

  • Dacă vehiculul a fost partajat și motorul nu a fost oprit între șoferi, datele sunt legate de ultimul utilizator înainte ca motorul să fie oprit.
  • Dacă a fost selectat un alt profil de șofer în timpul conducerii vehiculului, datele vor fi atribuite acelui profil. Comutarea profilurilor de utilizator în timpul unei călătorii intră în vigoare numai după oprirea motorului.

Probleme legate de asocierea vehiculelor și de cont:

  • Adresa de e-mail utilizată în solicitare nu se potrivește cu cea conectată la contul tău Nissan Connected Services (NCS).
  • Serviciile conectate nu au fost activate sau vehiculul nu a fost asociat cu contul dvs.
  • Contul NCS a fost șters - datele asociate acestuia nu mai sunt disponibile.
    Dacă vehiculul a fost reasociat cu același cont, este posibil ca datele de la prima asociere să nu mai fie accesibile.

Problema eligibilității vehiculului:

  • VIN-ul introdus a fost incorect. Vă rugăm să verificați din nou și să trimiteți o nouă solicitare.
  • Vehiculul dumneavoastră nu este acceptat, deoarece este un model vechi, un vehicul importat sau un vehicul fabricat de un partener.
  • Este posibil ca serviciile conectate pentru vehiculul dumneavoastră să fi expirat. Vă rugăm să verificați lista vehiculelor eligibile.
  • Datele specifice solicitate nu sunt acceptate pentru vehiculul dumneavoastră (de exemplu, datele bateriei de înaltă tensiune pentru un vehicul neelectric).

Problema restricțiilor de țară:

  • Contul NCS a fost creat într-o țară din afara celor 27 de țări membre ale UE (Marea Britanie, Norvegia, Elveția, de exemplu). Descărcările de date sunt disponibile în prezent numai pentru utilizatorii UE 27.
  • Vehiculele importate din țări din afara celor 27 de țări membre ale UE nu sunt în prezent eligibile pentru descărcări de date.

Temporizare:

  • Datele sunt actualizate la fiecare 24 de ore. Este posibil ca informațiile generate în ultimele 24 de ore să nu fie încă disponibile.
  • Este posibil ca Nissan să proceseze încă solicitarea dvs. Vă rugăm să așteptați până la 4 săptămâni înainte de a trimite unul nou.

Cum funcționează autentificarea cu doi factori (2FA) pentru descărcarea datelor?

Folosim autentificarea cu doi factori (2FA) pentru a vă menține descărcările în siguranță. Iată cum funcționează:

1/ Introduceți datele de conectare:
Când începeți o descărcare, conectați-vă mai întâi cu numele de utilizator și parola.

2/ Primiți un OTP (parolă unică):

  • Pentru solicitanți: Dacă sunteți solicitant, un OTP va fi trimis automat prin SMS la numărul de telefon pe care l-ați furnizat la completarea formularului de solicitare de pe site-ul Nissan.
  • Pentru terți: dacă sunteți un utilizator terț, va trebui să vă înregistrați numărul de telefon folosind instrumentul nostru de autoservire din interfața cu utilizatorul înainte de a primi OTP-ul.

Acest pas suplimentar asigură că numai utilizatorii autorizați pot accesa și descărca în siguranță datele de care au nevoie.

Ce ar trebui să fac dacă nu primesc o parolă unică?

Vă rugăm să verificați dacă ați introdus numărul de telefon corect:

  • Dacă sunteți Solicitant: la momentul Solicitării
  • Dacă sunteți Terță Parte: atunci când solicitați codul de verificare.

Dacă numărul tău este corect, dar tot nu ai primit parola unică (OTP) după 5‑10 minute, te rugăm să contactezi echipa noastră de asistență Data Act aici.

Ce pot face dacă linkul de descărcare a datelor nu funcționează?

Linkul de descărcare este valabil doar 7 zile. Dacă linkul a expirat, vă rugăm să trimiteți o nouă solicitare. Dacă linkul nu funcționează, dar nu a expirat încă, vă rugăm să contactați echipa noastră de asistență Data Act aici.

Interpretarea datelor

Interpretarea datelor

Interpretarea datelor

Ce fel de date despre vehiculele conectate sunt disponibile pentru descărcare?

Puteți descărca o parte dintre datele generate de vehiculul dvs. conectat, inclusiv datele despre călătorii, performanța vehiculului, starea din vehicul și informațiile despre baterie și încărcare.

Pentru o prezentare detaliată a tuturor tipurilor de date disponibile, vizitați Dicționarul de Date.

Care este perioada de păstrare a datelor pentru datele vehiculelor conectate?

Nissan păstrează datele vehiculului conectat pentru o perioadă limitată de timp, așa cum este descris în Termenii și condițiile NissanConnect (a se vedea Secțiunea 4.8 – Perioada de stocare). Puteți solicita o copie a datelor vehiculului conectat atâta timp cât intervalul de timp solicitat se încadrează în perioada de păstrare și nu mai devreme de 12 septembrie 2025 (data la care Legea UE privind datele intră în vigoare).

Cum pot interpreta datele de la vehiculul meu conectat?

Datele sunt afișate într-un tabel cu mai multe coloane:

  • Prima coloană arată numărul de identificare al vehiculului (VIN)
  • A doua coloană arată data și ora (marcaj temporal)
  • A treia coloană arată ID-ul tău de utilizator
  • Restul coloanelor afișează diferite tipuri de date și valorile acestora colectate de la vehiculul dvs.

 

VIN Timestamp User ID SpeedObjDisplayedValue.km/h EngineRPM AdaptiveCruiseControlDisplaySpeedSetting
••••••••••••••• 2023-04-06T18:00:00Z XXXX 31.8 2304 0
••••••••••••••• 2023-04-06T18:00:00Z XXXX 0.0 2304 0
••••••••••••••• 2023-04-06T18:01:00Z XXXX 0.4 1536 0

 

Pentru mai multe detalii despre fiecare tip de date, inclusiv descrieri și intervale de valori, vizitați Dicționarul de date.
Datele sunt exacte din momentul în care au fost colectate și compilate în fișierul descărcabil. Datele mai vechi de 24 de ore nu pot fi incluse.

Datele colectate de vehiculul meu conectat sunt corecte?

Datele sunt partajate exact așa cum sunt colectate. Cu toate acestea, precizia senzorului poate fi afectată în tuneluri sau zone cu semnal slab. Ca urmare, datele colectate pot părea ocazional neobișnuite sau incorecte.

De ce apar datele pe rânduri diferite?

Momentul colectării datelor variază în funcție de senzori și, prin urmare, nu toate datele vor apărea pe același rând și pot diferi între categorii. Unele caracteristici și puncte de date sunt disponibile numai pe anumite modele de vehicule.

De ce lipsesc date și/sau intrări duplicate?

Unele date, cum ar fi alertele sau avertismentele, sunt înregistrate numai atunci când sunt îndeplinite anumite condiții. În zonele cu semnale slabe, cum ar fi tunelurile, senzorii pot pierde date sau pot colecta aceleași date de mai multe ori. Nu toate datele sunt garantate pentru a fi înregistrate cu acuratețe de fiecare dată.

Fă următorul pas

  • Descărcați broșura
  • Dealer-ul tău Nissan
  • SOLICITĂ O OFERTĂ

  1. Homepage
  2. DATELE VEHICULULUI CONECTAT
  3. Nissan FAQs | FAQs to Help & Support

Toggle Vreau un model Nissan menu Vreau un model Nissan

  • Gama Nissan
  • Dealer-ul tău Nissan
  • Datele Vehiculului Conectat
  • WLTP Testare emisii
  • Date ale vehiculului conectat
  • Garanție vehicule noi

Toggle Sunt client Nissan menu Sunt client Nissan

  • Servicii post-vânzare
  • Întreținere și reparații
  • Servicii de urgență – Descarcă cartea de salvare a mașinii

Toggle Info menu Info

  • Contactează-ne
  • Glosar
  • GDPR
  • Termeni și condiții

Toggle Comunitatea Nissan menu Comunitatea Nissan

  • facebook
  • instagram
  • youtube
  • Site-uri globale
  • Evenimente și noutăți
  • A.N.P.C.
  • Accessibilitate
  • Politica de Confidențialitate
  • Politica de Cookies

© Nissan 2025